You meet thousands of people, and none of them really touch you. And then you meet one person, and your life is changed... forever

 



Insåg nu att det var över en månad sen jag skrev här, hoppsan :P
Ärligt talat suger jag på att uppdatera för det händer inget intressant just nu.

Men när jag var i Norge så chillade jag, tänkte en hel del, skrev lite och tittade på den bästa norska kanalen ever! Och så var jag bofast i snickerboa :)


Här hemma då händer typ inget, ska fortsätta ladda upp bilder från språkresan på fb när jag får lust för det ;) Annars så har jag städat i lådor och nu tänker jag börja städa i bokhyllan till lite bra musik ;)  Sen blir det att måla naglarna :P


Hastings :) The best time in my life <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0