Måndag 12 December

Oj, jag har verkligen inte lagt prio på bloggen den senaste tiden. Men det var vart ganska mycket i skolan och lite runt omkring som har tagit för mycket tid helt enkelt.
Men nu i helgen iaf var trevlig. På lördagen så åkte jag in till stan innan elva för att då skulle jag stå på fyristorg och sälja massa julgodis. Runt ett kom mamma och plockade upp mig och Linnea innan vi åkte till Gränby för att handla lite. Jag köpte en stickad tröja som jag tittat på länge, ska ha den nästa lördag då jag ska fira jul så då kommer det bild på den. Sen fick jag en vit tröja och ett par svarta jeans av mor min :)
Efter allt julhandlande så åkte jag hem för att packa och göra mig i ordningn, sedan fick jag skjuts till Valsätra där det redan var massa människor. Vi gjorde pizza, lekte lite lekar, chillade och snackade. Duktig som jag var fick jag även dit Pontus och Joel tillslut, dom skulle dock inte sova kvar i Ladan men det blev så iaf för dom sen ;)
söndagen så gick vi upp vid sju för att lussa för Erik :P sedan blev det frukost innan vi plockade ihop och gick över parkeringen till kyrkan. Sedan tog jag bussen in till stationen där jag möte upp mamma, pappa och syster för att lämna väskan och sedan sätta mig på tåget till Stockholm.
I Stockholm vart det mycket skoj med dom fina människorna Ida, Lukas, Kristin och Sara.
Helgen vart riktigt underbar faktiskt, en riktig leva livet helg :)
Idag då så hade vi ingen lärare på historian, hon var sjuk. Sedan blev det svenska innan det blev förhör på tyskan, hela tyska lektionen gick åt till läxförhöret :P Sedan gick jag, Lovisa och Jojjo till O'learys och i dörren på väg ut så typ dör jag :P Sedan tog jag bussen hem där jag mötte finaste Rasmusen <3

Kommentarer
Postat av: angelica

Tell me senare! varför du dog :)

2011-12-16 @ 22:15:20
URL: http://angelicagullin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0