Cause when I stare in your eyes it couldn't be better

Jag är ju grym på att inte uppdatera, sorry.

Men men, nu försöker jag ta tag i det här igen.

Har tittat på CIS där Justin Bieber var med, sen såg jag honom även i Lördags :) Har hittat en kille som är lika cool som Biebs ;)


I Fredags så kom det hit lite folk för att fira mig, jag fyllde 16 i tisdags.
I Lördags och Söndags var jag i siggis (husvagnen) och njöt

Igår då så var jag i Näset tillsammans med Daniel och Ruben, vi badade. Det var ganska kallt, så det vart inte så mycket bad utan mer njuta av värmen. Vi hade det väldigt trevligt och skönt, typ bästa eftermiddagen på länge :)

Idag så var jag också i Näset ett tag, men då med Lina, Esther, Frida, Felicia, Ruben och Sebastian.


Nu är det inte så långt till skolavslutningen heller :) 30 dagar varav 20 är skoldagar :)



# Biebs make my day ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0