If you didn't know, this is love

Oj då, det var visst ett tag sen jag skrev nu igen. Det har hänt så mycket nu sissta tiden. Maj är alltid en stressig månad har jag insett :P

Jag kan ju börja med att förra helgen var jag i Norge hos morbror, min kusin konfirmerade sig. Det var väldigt skönt att komma bort ett tag och bara mysa med mina bästigaste kusiner ever:)

Sen i veckan som var hände inte så mycket, i fredags så åkte klassen till Gotland :)
Vi samlades tio i åtta på stationen i uppsala och tog tåget till Stockholm, sedan fick vi åka buss till Nynäshamn där vi klev på båten :) Sen när vi kom fram till Gotland så sköljde massor med fina minnen över mig och jag hade nog ett leende på läpparna så länge vi befann oss i Visby. Vi åkte buss till Tofta där vi hade hyrt små stugor.
Hela klassen umgicks i stortsett, det var en underbar resa som jag hoppas jag inte glömmer :)
Hamnade i säng vid halv tolv på söndags kvällen och klockan sju i måndags gick jag upp för att ta mig till skolan, en del var hemma. Vi var typ 10 pers från klassen i skolan, men det var lungt :)

Och som jag har sagt sen sisst jag var på Gotland så tänker jag flytta dit en dag, dom har en sån härlig dialekt och mitt hjärta slår lite extra hårt för den fina ön :)


En bild från förra gången jag var på Gotland 2009 var det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0