Be someone before you're gone

Tjenixen, nu ska jag försöka att skriva minst ett inlägg varje vecka innan sommarlovet. För på sommarlovet kommer jag typ inte vara hemma mycket.

Förra veckan hade jag en nationella del i matte, det gick ganska bra :) Sen har jag även varit och klippt mig, bild kommer. I lördags så var jag först scouterna och sen åkte jag till Sunnersta och tillbringade tiden där till klockan var ungefär tio.
I söndags då så var jag på min sysslings konfirmation sen så åkte jag hem och städade :/

Idag har vi varit lediga och jag har tittat på tre avsnitt av 90201, så nu ska jag börja på säsong tre ;) Sen har jag bara slappat och tagit det lungt, imorrn är det skola igen då, inte många veckor kvar nu.

 Och på fredag drar jag till Norge för att gå på min kusins konfirmation och då befinner jag mig i ett underbart land :D


# You're always there <3


Kommentarer
Postat av: Bieber Cash

Sv: Det är kul att du tar dig till att kommentera nu då! :)

Vad roligt att du tycker om den! :)

Sånt är alltid roligt att höra!



Kram Kram <3



//Bieber Cash

2011-05-18 @ 18:55:48
URL: http://biebercash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0