Återträff i Göteborg 22/10-2011

Det började med att jag satte mig på bussen runt halv tio innan den började rulla mot Västerås. Och eftersom vi låg företidsplan stannade vi vid någon Ica Maxi typ lite innan Västerås, där stod vi i ungefär 50 minuter innan vi åkte in i Västerås för att plocka upp mera människor.
När vi väl plockat upp alla där åkte vi vidare mot Örebro, stadsbussarna där är lila, awesome ;) Där stod vi i 45 minuter, det var ganska många som klev på där då :P Sedan blev det ner till Skara där det typ inte var många som klev på, sedan vart det mot härliga Göteborg och Liseberg :) Det var sju killar på bussen och 41 tjejer, så det blev en hel del :P
Efter ett tag så skriker en av killarna till för att han hade sett något läskigt på mobilen, och hela bussen börjar skratta åt honom, HAHA.
När vi väl kommer fram till Liseberg och vi gått in så möter jag en del kända ansiktet, och sen ser jag fler och fler. Nästan alla Hastings tjejer som var där hängde tsm, sjukt nice :) det blev en sjukt trevlig kväll med många fina människor i Lisebergshallen :D
'
Vollyboll tävling, ett lag på tre killar vann och fick pris ;)
'
'
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0