He looked into my eyes #happy moment

Jag är inte speciellt duktig på att uppdatera här med text anymore :P men det har verit ganska mycket i skolan dom två senaste veckorna, tror det lugnar ner sig lite nu i veckan iaf :)
'
Men det viktiga som har hänt under de senaste veckorna är väl att vi hade en grymt bra föreläsare om ekonomi i torsdags, det var inte så mycket nytt men en del. Det var riktigt bra och jag lärde mig ngt iaf :)
Det som var roligast var väl när Tor sa, att bli gravid två gånger när man käkar p-piller är större chans än att bli miljonär på triss-lott :P That's kind of awesome :P
'
Idag är det ingen i min familj som tittar på Idol, tog det slut för alla när André åkte ut eller? :P för min del gjorde det det iaf ;) Vem åker i kväll då? Själv tror jag att det är Amanda F
'
'
<3
'
'
Vad är det för fel på blogg.se som gör att det inte går att göra mellanrum? :S

Kommentarer
Postat av: angelica

Har också det problemet skiit jobbigt :o

2011-11-18 @ 23:20:24
URL: http://angelicagullin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0