Lovet

Måndagen så var jag på bio med fina Lovisa, vi såg abduction :) grymt bra film säger jag bara ;)
Tisdagen var jag hos frisören i typ tre timmar för jag klippte mig och har färgat håret, färgade det ungefär till min naturliga hårfärg typ ;)
Onsdagen åkte jag, mamma och Linnea till mormor och min bebis i Norge, vi kom fram runt sextiden då typ. Sen på torsdagen och fredagen satt jag och spelade sims 2 typ hela dagarna ;) Fast på fredagen kom min morbror och mina kusiner till mormor också, så det blev full fart hela helgen.
Vi spelade sällskapsspel, (bl.a. Kvarn) lekte "boxen går", vilket var väldigt kul i mörkret :) Jag och Karoline hade Twilight maraton och såg alla tre filmer under helgen ;) vi gick även ut med Lasse på fredags- och lördagskvällen. Jag har också käkat en hel del godis och börjat sticka en mössa :)
Söndagen spenderades i bilen då typ, ganska mycket kö på E4. Och jag säger bara en sak, vissa j*vla idioter ska f*n inte ha körkort asså!!!
Sen i måndags började skolan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0