Sometimes we need to talk to a stranger, and say things we can't to people we know

Sjukt bra citat som jag hittade för inte allt för länge sen ;)
Det finns inte så mycket att berätta om min vardag för det händer aldrig något speciellt och den mesta tiden tas upp av läxor och mitt novell-läs beroende :P
Så det gör att mitt största fritidsintresse har legat på hyllan sen jag började i gymnasiet :( Men om jag lär mig att planera bättre och lägga ner tid på läxor och inte dra ut på det kanske det finns tid, för jag behöver verkligen rensa hjärnan egentligen.
Men iaf, idag så tog jag en buss en halvtimme senare för att slippa sitta på stationen och vänta på Lovisa. Vilket gjorde att jag precis hann med 1:an till fyrishov ;)
Hade matteprov idag, det känndes som det gick bra iaf :D
När jag kom hem så låg One Directions album på köksbänken!!! :D signad och hlet awesome, sjukt glad över den. Det var verkligen veckans lyckorus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0