Sann vänskap är som god hälsa - man förstår inte värdet av den förrän man förlorat den

Måndag:
Började klockan åtta med en lååång historia, ingen var speciellt vaken så till slut gav vår historia lärare upp och vi fick köra "Huvud, axlar, knä och tå. Knä och tå":P typ 2/3 av klassen var väl med på det medans resten typ stod och tittade på. Men det verkade som alla blev lite mer pigga av det , så det funkade ju ;)
Sen blev det svenska med Pauline, jag och Jojjo gick upp och satte oss utanför porten till plan tre. Faktiskt ganska nice och sitta och läsa boken "Mig äger ingen" där, trotts att boken inte alls är speciellt bra :P
Därefter belv det tyska som vi fick sluta tidigare ifrån :) Så jag hann med en tidigare buss, och vet ni vem jag träffar där då? Jo världens bästa Rasmus :) Underbart att kunna tänka högt och få svar på frågor, tack för det Rasmusen<3
Tisdag:
Första lektionen började klockan åtta, det blev svenska och ett nytt kapitel typ :P Sen blev det samhällkunskap och vi hade en sjukt dålig vikarie, hon måste vara lärarpraktikant för hon kunde inte riktigt förklara det vi skulle gå igenom, men men :P
Sedan blev det matte där Jag, Leo, Gabbe och Sebbe fick sitta vid ett eget bord för att räkna tsm. Vi kom inte jättelångt men vi löste iaf talen tsm ;) Både Frida och Camilla som också läser matteintensiv var sjuka så det blev bara vi andra fyra. Det var faktiskt riktigt nice att bara jobba med killarna för en gångs skull :) ;)
Sen blev det en coachtid där Filip kom in och vi fick prata om våran hyfsat dåliga mattelärare, men det blir nog bättre nu efter hoppas jag ;)
Sen åkte jag hem, gjorde lite läxor innan jag satte mig i soffan och tittade på tre avsnitt av OC :D
Blev lite problem med riskokningen så det blev middag vid halv sju typ :P
Awesome låt som jag drogar just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0