The Cup Game Day

Fredag var jag i skolan då, hade den hittills roligaste matte lektionen med Leo, Gabbe, Sebbe och Frida. Omg säger jag bara, sen blev det historia då. Vi fick läsa upp våra tidningsartiklar, men var typ sjukt dålig men men. Sen blev det engelska test innan vi slutade, vilket gick sådär, men det var väl som förväntat då. Sen väntade jag på Lovisa tills hon blev klar innan vi gick till filmstaden för att hämta ut våra biljetter :)
Därefter så sprang hon till tåget och han med det ;) Jag satte mig och väntade på bussen, då kom världens finaste Daniel dit. Blev en härlig pratstund på bussen.
Lördag så körde vi chilldag till klockan blev fem då jag hoppade in i duschen för att sedan gå till Gabbe, jag hade först dammsugit hela huset då ;) sen blev det middag runt sju, potatisgratäng och fläskfiké :) *nomnom* Sen satt jag uppe ganska länge innan jag tog kvällen.
Söndag på morgonen och under dagen så körde jag och Linnea the cup game ett längt tag :) sedan åkte vi till Tett för att gratta henne, sen åkte vi in till stan och åt pizza vi "fyra mackarna" Det blev pizzan Atlanta för min och pappas del, ni vet ju att Justin Bieber bor i Atlanta så det var ju lite skoj.
Sen när jag kom hem så började jag möblera om i mitt rum, det är nu mycket större golvyta och det blev mycket ljusare :) Nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0