Du ljuger mest när du ljuger för dig själv

Hoppsan, var ett tag sen jag bloggade nu. Men iaf då, i måndags hade vi rektorn som lärare på tyskan eftersom våran tyskalärare var och mötte upp tyskarna på Arlanda ;)
Tisdagen kom jag till skolan vid halv nio för att jobba med grupparbetet, började sedan halv ett egentligen ;)
Onsdag Blev en idrottslektion på fyrishov, skulle ha vart i ungefär två timmar, var en knappt halvtimme lång för vikarien vi hade var sjukt dålig :P Sen på tyskan tittade vi på första avsnittet i första säsongen av Türkisch für anfängen hade redan sett det, sen så fick vi sluta tidigare innan det blev matte och sist samhällskunskap där man kunde gå när man ville typ :P
Torsdag Blev skoj för vi mötte någon på en cykel som inte kunde bestämma sig på vilken sida om oss hon skulle köra :P och sen när hon väl kommer förbi oss kör hon in i en skylt *Fail* :P jag och Lovisa fortsatte bort till O'learys för att käka lunch innan vi gick upp till skolan för att börja temadagen som skulle handla om alkohol och droger. Vi fick sluta kvart i tre ist för halv fem när vi var klara och egentligen så skulle skoldagen ha slutat vid fem ;) härligt torsdag.
När jag kom hem fortsatte jag att läsa i boken Mig äger ingen och svarade på några frågor, nu blir det plugg till historian i morrn och sen sängen ;)
Där inne spelades det paintboll förra veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0