Förälskelse är som en stukning; andra gången kommer den lättare

Heej hopp :) det rullar på i skolan och har en hel del att göra faktiskt :P

Iaf då i måndags så hände väl inte så speciellt mycket egentligen, fick en tyska läxa det var väl typ allt :P

I tisdags då hade vi bokdiskution på svenskan efter att alla läst "mig äger ingen" det var inte många som gillade dem boken, den är typ fett seg oc man är inte speciellt intresserad. Men man kan ju inte gilla allt, right?

Onsdags blev det en stressig dag som vanligt då, fick reda på att vi har mindre än en vecka på oss att räkna hela kapitel tre, och det är typ sjukt svårt :(
Och på tyskan tittade vi på "türkisch für anfängen" ännu ett avsnitt jag redan sett :P
Sen bled det iaf lunch innan jag, Frida och Tim tog bussen till fyrishov där det belv pingis :) sjukt kul, fast det vart en hel del massa minnen från Gåvsta då.

Torsdag, idag då så hade vi engelskaförhör, vilket inte gick så jättebra. Men vi får väl se sen då ;) därefter blev det histora och vi började snacka om Martin Luther typ :P Sen blev det tio minuters rast innan samhällskunskapen och jag hann med ett inviduellt samtal med Mackan, jag gör bra ifrån mig iaf ;) Och han tycker jag borde räcka upp handen oftare för han vet att jag kan svaren ;) Det känns ju bra iaf :)
När jag väl kom hem så satte jag mig och tittade lite på OC och nu ska jag göra läxor :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0