Rynkor ska bara visa var ett leende har suttit

I trosdags blev det skolan innan jag kom hem och käkade innan det då blev sju timmar i bil ;) Vi kom väl fram runt halv två, två på natten. Då blev det genast sängen innan jag vaknade runt elva på morgonen på fredagen.
Det blev läxor och en tur i "stan" innan vi drog upp till stugan efter middagen :) Där blev det att läsa lite i min spännande bok innan jag tog kvällen.
Dagen efter, alltså lördagen så läste jag mer i min bok och spelade lite sims under dagen. Efter middagen tog vi en tur ner till gården för att fika hos tante Inger, sen när vi kom upp igen så plockade jag ihop lite innan jag gick och lag mig.
Sen blev det upp vid nio tiden på söndagen för att fixa det sista och pussa in i det sista på min lilla bebis<3
Vi såg även renar som sprang runt husknuten innan vi åkte också.
När vi kom till Sveg stannade vi på Dollar för att handla ;)
Jag köpte då ett dvd-fodral så jag kan ta med många filmer på liten plats ;)



140st 0,5 stift, två 0,7 stiftpennor och 70st 0,7 stift.
Det köpte jag sen fick jag även dessa härliga foppatofflor:





Härliga foppatofflor med "ludd ludd" som jag nu kommer använda typ hela tiden tror jag :p
Tack mammsen :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

SV: Vad bra då :) Ser verkligen fram emot det!

2011-10-03 @ 21:45:27
URL: http://lovisars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0