Bästa vänner är de syskon Gud glömde ge oss

Den sidan där jag brukar titta på OC är nu helt borta :( men får väll lösa det på ett annat sätt om ett tag ;)
I fredags då satt jag med engelska läxan innan jag åkte ut till husvagnen där det blev Idol och fredagsmys ;)
Sen på lördagen kom Ida ut :) vi pratade en hel del, sen gick vi på en låååång grus väg för att se vart den slutade tillsammasn med Albin och Jocke ;) På kvällen var vi även med Robin och sedan blev det skräck film inne hos Ida, en av dom var så sjukt äcklig att jag nästan ångrar att jag såg den :P men det var det väl typ :P
På söndagen var det ju tio år sedan World Trade Center rasade, såg lite av det på tv:n då och jag var ju ganska liten när det hände. Nu tycker jag att det var sjukt hemskt precis som det met Utöya och Oslo nu i sommras.
När jag kom hem blev det att titta på fångarna på fortet från i lördags innan det blev sängen.
Idag då har jag vart i skolan, hände inte speciellt mycket förutom att vi skulle ha fått en ny kille i klassen. Men han dök aldrig upp, många säger att han hamnade i andra ekonomi klassen. Men man får väl höra i morrn på Coachtiden ;) I morrn blire tandläkarn innan skolan också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0