Det fina med vänskap är att man inte behöver förklara någonting

I går på idrotten blev det åter igen fotboll, det är kul när man spelar match med hela klassen och när man lyckas får man ett "bra där Johanna" av Gabbe. Seriöst det gjorde hela idrotten och såklart när jag halkade och låg på rygg på konstgräset och skrattade :P
På tyskan fick vi lyssna på den här låten :

Våran sköna lärare översatte sedan hela för ingen typ vågade, han levde sig verkligen in i låten *Internt tyska skoj* Hela klassen skrattade typ sjukt mycket medans han översatte :P
Hade även den första matte intensiv igår också, läraren som vi har där heter Kajsa och är typ sjukt dålig, hon kan inte änns förklara bra, hur ska man då lyckas nixom? Aja, tur att man inte har henne på dom andra mattelektionerna.
Efter matten så gick jag, Frida och en tjej som vi typ snackade lite med, tror hon hette Sofie. Vi gick iaf till O'learys och käkade lunch tsm :)
När jag kom hem så slog jag sedan in min mattebok i gult plast, tyskaboken och samhällskunskapsboken i grönt plast :) Jag tänker inte va någon tråkig person som har genomskinligt plast inte, jag föredrar färger :)
Idag då så hade jag engelska, vi fick en ny "läxa" som vi ska göra i grupp och så. Sen blev det historia innan samhällskunskapen.
Efter samhällskunskapen slutade vi och jag fick syn på Sandra utanför mitt klassrum, så jag pratade lite med henne innan jag gick ifatt dom andra till O'learys ;) Jag och Lovisa började diskutera "den kaxiga killen med glaset" för att vi hade sett honom lr något, vi skrattade bara när vi insåg hur skumt det där lät, men sånna är vi :)
När jag kom hem tog jag det lungt och tittade på två avsnitt av OC :D och snart blir det att bänka sig i soffan för att titta på robinson ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0