För att hitta en vän måste man sluta ena ögat, för att behålla honom måste man sluta två

Ja, då sitter jag här igen då :P

I torsdags så hade jag min första historia lektion på gymnasiet, inget speciellt hände då egentligen.
I fredags så hade vi ingen lärare på historian :) gud vilken härlig lektion säger jag bara, min klass är underbar :) När jag kom hem så gick jag till Gabbe och var med honom och Hugo :) Tittade på lite klipp från en sjukt äcklig skräckfilm och sen blev det en hel film :)
Hela lördagen satt jag med svenska uppgiften -.- Gud vad jobbigt det var (är fortfarande inte helt klar) Sen i söndags då tittade jag på några avsnitt OC :) och sen gick jag ut och målade lekstugan. På kvällen tittade jag på idol, och Gabbe hade rätt om att André skulle ha en gitarr med sig :P (och jag visste redan att han skulle gå vidare, fick reda på det i början av sommarlovet)

Gudomlig röst säger jag bara.

 

Sen idag då blev det skola igen. Satt och pratade lite med Philip och Simon innan allt fler började trilla in :)
Först blev det en historielektion på två timmar innan det blev fem minuters rast innan svenskan, och därefter blev det tyska innan lunch. När jag gick bort till bussen träffade jag bästigaste ramsus och två av hans klasskompisar :) sedan satt vi och pratade innan bussen kom, gud vad mycket människor det var på bussen säger jag bara. Sjukt jobbigt, men tillslut kom jag hem iaf :)
Nu sitter jag här och behöve bara skriva en ingress på svenska arbetet så är jag klar :) Sen bliré OC :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0