Förutom våra egna tankar finns det inget som vi har full makt över

I måndags började jag med tyska innan jag ramlade i trappan på väg ner för att gpå till O'learys, lite pinsamt men det gick bra. Skrattar åt det sjukt mycket nu efteråt ;)
Sista lektionen blev det historiapriv, gick väl sådär så jag hoppas iaf på ett D ;)
I tisdags efter skolan följde jag med Lovisa till tåget innan jag gick till Elon för att möta upp mamma och pappa innan vi åkte till IKEA, Jula och sen biltema. Var ganska trött när jag kom hem klockan åtta då jag duschade och sen satte mig med läxor.
Idag då (onsdag) har vart en jobbig dag. Det började med idrott, vi använde baseball bollar och baseball slagträn för att vi skulle spela softboll. Vilket inte slutade så bra. Under uppvärmingen fick jag en baseball boll (som är stenhårda) i huvudet, så jag satte mig på sidan för att ta det lungt, sen började illamåendet och yrsel komma. Så då tog min idrottslärare Mackan med mig till akuten medans resten av klassen fick avsluta lektionen själva. Väl inne på akuten behövde jag inte vänta allt för länge innan jag fick komma in i ett rum där de tog en del blod. Jag som hatar sprutor och nålar överhuvudtaget tyckte det var jobbit för det gjorde riktigt ont och jag kände hur blodådern drog ihop sig, det går inte att förklara känslan helt enkelt.
Till slut visade det sig att jag inte hade fått någon hjärnskakning iaf, men skulle unvika sporter som riskerar träff/slag mot huvudet i tre veckor. Vilket säger att det inte blir någon paintball för mig nästa vecka:( jag som äntligen hade bestämt mig för att vara med.
Sedan blev det tyska, där det bland annat blev ett läxförhör. Sen blev det matte med en bättre lärare än förr, har bara fyra tal kvar som behövs räknas den här veckan.
Sen sista lektionen var då samhällskunskap. Jag var väldigt flummig dom två sista timmarna som Johanna och Lovisa tyvärr fick stå ut med ;)
Sedan mötte jag upp Sandra och vi gick tillsamans till bussen, på bussen träffade jag fina Rasmus igen som jag träffat på morgonen tsm med Daniel.
Nej nu ska jag packa inför Norge och sen försöka göra läxor, men det blir att gå upp vid åtta i morrn och göra det som inte är klart :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0