Livet är som att cykla. För att hålla balansen måste du vara i rörelse

I lördags så var jag på bio och såg Smurfarna i 3D på svenska, sjukt awesome film säger jag bara. En film som verkligen får mig att skratta och må bra :)
Jag satt även med läxor och dammsög hela huset :)
Sen på söndagen då, först mös jag i pyjamas till klockan halv fyra innan jag bytte om och började städa i mitt rum. Sen hade mamma platsparty och jag satt på mitt rum hela den tiden :p Men sen blev det kulturkake kvar till mig :) Nom nom säger jag bara :)
Sen i måndags började skolan igen då, jag och mina kompisar stannade kvar i skolan och gjorde klart samhällsgrupparbetet :) Sedan åkte jag hem och gjorde inte så mycket.
I tisdags så stannade jag och Lovisa kvar i stan med Jojjo ett tag innan vi tog bussen hem till mig där bland annat spelade biljard och pratade om massa saker. Vi skaffade oss även ett nytt intärt snacka som det där med "killen med kaxiga glastet"
I dag (onsdag) så upptäckte Lovisa att jag hade haft fel igår när jag sa jämnt vita, idag var det svarta :P (ingen fattar något)
Sen på gympan blev det rugby i leran igen :/ den här gången vart jag ganska mycket lerigare tyvärr, men det var bara att hoppa  in i duschen när man kom hem efter att man duschat i skolan :P
I regn, lera och kyla så tyckte jag hela klassen jobbade bra som vanligt ;)
Nästan hela klassen efter rugbyspelandet :) leriga och fina :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0