En vän är någon som ger dig friheten att vara precis den du är

I onsdags morse så väntade jag på Lovisa på stationen innen vi gick ner till A2 för att ta 1:an till fyrishov. Vid A2 fick jag syn på en av världens bästa kompisar, så jag gick fram och kramade om Danil :) sen kom en av hans klasskompisar och dem gick till skolan.
Jag och Lovisa fortsatte att vänta på bussen tillsammans och sen kom även Linus dit, när bussen väl kom så var den hyfsat full då, men det fanns iaf sittplatser till oss. Och det var massa jobbiga småbarn på bussen som inte kunde sitta still, usch usch och usch för dom som skrek hit och dit :/
När vi väl klivar av bussen så vet verken jag, Lovisa eller Linus vart fyrisfjädern ligger, men tack och lov för att det finns skyltar :)
När vi väl kom fram och hade bytt om i ett av herrarnas omklädningsrum, ja det fanns bara herromklädningsrum så Mackan sa att vi skulle vara där aif. När vi väl kom ut på den ganska gegiga planen så hade vi rugby med en snubbe som snackade engelska ;) det var ju nice och jag började tänka massa på Hastings :) Iaf så blev man lite lerig och asllt blev lite drygt och kladdigt :P
Sen skyndade jag, Frida och Sisela till bussen. Vi fick springa och vi hade missat bussen fall inte typ många av killarna som också skulle på bussen. När vi kom in till centrum igen så blev det för mig och Frida att stressa till O´learys, och såklart har dom inte öppnat. Dom öppnade klockan 11 ist för kvart i som dom hade lovat, så där stod vi med killarn och väntade på att få komma in :P Vi åt på typ 10 minuter inann vi skyndade oss bort till skolan och upp för 84 trappsteg :P och sedanin på tyskan. Därefter blev det matteintensiv och sisst samhällskunskap innan jag slutade vid fyra.

I torsdags så träffades jag och Lovias vid O´learys för att käka lunch innan vi gick tidigare till skolan och började jobba med samhällskunskapen. 20 minuter senare började lektionen och de andra kom och började joba med oss ;) Innan lektionen slutade hade vi lite avslappning :) därefter blev det en låång historia lektion 1 och½ timme. Vi fick gå på en PP och jag hamnade själv med klassen allvetare, han är fett dyrg asså. Sedan skulle vi säga vad vi kom fram till, och jag sa väll något på typ 30 sekunder medans han pratade iaf i 3 minuter! jag ogillar verkligen sånna människor som avbryter läraren typ hela tiden.
Sen blev det iaf engelska, jag och Leo hade gjort det vi skulle göra inte Sebastian och Camilla men det skulle dom fixa till nästa gång;) sedan träffade jag Sandra och vi gjorde sällskap bort till bussarna :) vi pratade om det mästa, precis som i tisdags :)
När jag kom hem käkade jag innan jag gick över till Gabbe, jag skrattade ganska mycket och insåg att det var tråkiga saker jag skrattade åt, men det var bara för jag var så trött.
Sedan gick jag hem och satte mig och tittade på robinson med mamma och pappa :)

I fredags så jobbade jag lite med matten innan jag åkte till skolan, gick inte så jättebra tyvärr :( väl i skolan var jag as trött :P Jag och Lovisa satt och snackade utanför klassrummet innan vi började, berättade för henne om min helt sjuka dröm;)  Började med matte, och Anders står och har genomgång i typ 40 minuter MINST, tack och lov att man inte behöver lyssna. Men jag lyssnade lite så nu fattar man ju mer än när Kajsa berättar :)
Sedan blev det histora som gick riktigt dåligt och segt, det var fett tråkigt kan jag ju säga. Men lika bra att förbereda sig inför provet.
Engelska gramatik stod sist på schemat, jag och Johanna jobbade tsm och det gick väldigt bra, trots att jag var sjukt trött och orkade typ inget. Vi fick sluta tio i fem ist för fem så jag skyndade mig bort till bussen och kom hem vid halv sex då det blev pasta och skinksås till middag :) tio i sex började jag med läxorna och slutade vid tio över åtta då jag gick över till Gabbe och var med honom och Hugo ett tag ;)
Sen kom jag hem igen och nu sitter jag här, har bara en sida kvar i matten, läsa igenom historiaboken, och träna på tyskan kvar nu. För svenskan är jag så gott som klar med nu :)
Jag är allt duktig som sitter och gör läxorna efter elva på kvällen tycker jag ;) (fast jag började väll typ vid halv elva:P)
Jag bjuder på en fin liten låt såhär på kvällskvisten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0