Lyckan kommer till dem som skrattar

Torsdag:
Så gjorde min grupp klart grupparbetet på engelskan. Sen på historian så började vi prata om medeltiden, hade en pp och jag hamnade med Linus. Sen blev det samhällskunskap innan jag slutade.
När jag kom hem skrev jag klart svenska novellen ;)
Fredag:
Första lektionen var engelska då vi fick hålla på med grammatik, sjukt tråkigt då men det är lika bra att man lär sig ;) Sen blev det historia och sista lektionen avslutade jag med ett matteprov ;) Vi matte intensivare var dom ända som gjorde prov, och vi fick gå när vi var klara :) Jag väntade på Camilla innan vi gick och käkade lunch tsm, och när vi käkat klart så gick vi bort till Jennifer, Carolin och Isabell som kom när klassen hade slutat. Sen tog jag bussen hem och gjorde lite läxor och så innan vi åkte till Dadda och jag fick hålla min sjukt lilla syssling. Bebisar är så söta!
Lördag:
Efter vi vart hos Dadda blev det ut till husvagnen så på lördagen segade jag framför tv:n innan det blev läxor i tältet, vid halv fyra åkte jag och pappsen in till stan för att köpa läsk och sen åkte vi vidare hem. Jag gjorde mig i ordning och pappa fixade moppen, han åkte tillbaka till husvagnen och jag åkte till Carro för att lämna lite böcker och titta på hennes snya rum :) Sen åkte jag vidare till Lina där det blev fest ;) Typ alla var hippies men inte jag för jag hade inget hippie liknande så jag stack då ut lite ur mängden.
Sen åkte jag hem på kvällen, det var då ganska kallt :P När jag kom hem tittade jag lite på tv innan jag gick och la mig med radion på ;)
Söndag:
Idag då skulle det ha blivit plugg, men inte så mycket blev det :P Började med att titta på "en resa till jordens medelpunkt" en typiskt Johanna gilla film :P sen belv det lite läxor innan jag vek tvätten och sedan började jag titta på "Mulan", den var helt annorlunda än vad jag kom ihåg :P Sen fortsatte jag på film fronten med "Trassel". Käkade fisk till middag och nu ska jag plugga lite mer inför historiaprovet i morrn ;)
Gotland 2011 - klassresan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0