A real man make a promise, and keeps it

Innan skolan mötte jag upp fina Lovisa på stationen, sedan drog vi till O'learys gör att käka lunch innan ekonomilektionen började. Rätt chill lektion och en hel del skoj, som när Sebastian satt och typ sög på sin läskflaska och Helena sa åt honom att sluta, men då säger Seb att det är det som Alfons har att se fram emot ikväll:p ett stort skratt blev det då ;)
Efter ekonomin så hade jag en tid hos skolsystern, vi pratade lite och gjorde sånt man brukar göra där. Mätte mig bland annat, är precis 172cm lång ;)
Sedan gick jag tillbaka till klassrummet där det var dags för natur:/ ingen höjdare direkt men jag gjorde vad jag skulle och hjälpte Bejna lite ;)
När naturen var slut slutade jag så började då gå mot stationen, sprang dock på fina Daniel och Rubus utanför HM. Pratade lite snabbt med dom innan jag skyndade vidare för att möta upp mammsen. Vi åkte först till ÖB för att handla lite läsk, chips och godis som vi ska ha med ut i husvagnen ;) Sedan åkte vi vidare till skopunkten där jag fick ett par nya tygskor i jeanstyg av min moder:) sen gick vi in på IKEA för att köpa ett istoppstäcke, fick även en mjukglass då :) När jag kom hem sen åt vi middag och jag gick sedan ut för att spring/gå i snabb takt ;)
I morrn bär det av till husvagnen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0