Do you want to speak to the manager or someone who konw's what's going on?

*
Senaste tiden har inte bloggen legat som prio ett.
Iaf, i lördags så gjorde jag inte speciellt mycket. Krattade gräsmattan och gjorde lite läxor. Sen på söndagen var jag ganska seg, drog mig i sängen läänge. Tiitade på Vampire diaries och The secret circle, grymma serier asså. På eftermiddagen åkte vi in till Anneli för att gratta Elvin, vi åt även på Java med dom efter. Var inte jättegott, men helt ok. När vi sedan kom hem började jag titta på Shutter Island som gick på TVn med mamma och pappa.
*
måndagen vbörjade jag dagen med tyska, sen lunchade jag med Lovisa innan coachtiden. Staffan gav oss lite mer information hur DT funkar eftersom de har tvingats tagit bort MT-kursen. Sen bev det engelska/svenska eftersom lektionerna flöt ihop när läraren hade nationella, jag och lovisa drog kvart över fyra eftersom då hade vi gjort det vi skulle i nästan två timmar.
tisdagen började jag klockan med nationella prov i svenska, del B. Gick hem vid halv två, när jag var på väg till bussen mötte jag Julia och Elin utanför MQ i forum. De skulle åka samma buss som jag för att de skulle hälsa på några kompisar i Gåvsta, så jag hände med dom tills bussen kom. När jag kom hem lag jag mig och tittade på BB och Alcatraz :) Hade riktigt ont i huvudet hela dagen...
Fick även syn på en artikel i Aftonbladet, där de stod att Bieberboy kommer komma till Sverige :) *typ dör*
*
onsdagen var det ingen idrott, så dagen började med tyska som varade i 35 minuter för att det skulle vara nationella sen. Så den lektionen var fett värdelös egentligen och de flesta andra språken var inställda så, men jag gick iaf och käkade lunch med Lovisa och Sofia, vi snackade om en del serier och framförallt Gossip Girl :P
Sedan drog jag upp till skolan för att ha matte, blev en genomgång med massa nya saker. Sedan blev det engelska, jag hade muntligt nationella tsm med Lovisa. Vi fick tv-showerna "Paradise hotel" och typ "mästarnas mästare", det blev nog helt ok tillslut iaf :p Sen tänkte jag stanna på matten, stannade cirkus i tio minuter. Fattade inte vad jag själv höll på med, kunde inte få någon hjälp och sjukt ont i huvudet, då orkade jag inte mer så jag tog bussen hem.
När jag kom hem var det strömavbrott, men mig gjorde det inget för då lag jag mig på sängen och sov ett tag. Sen gick jag upp för att käka middag innan jag lag mig på sängen igen. Fick även reda på att Justin Biebers parfym kommer till Åhlens och Kicks, folk på facebook skriver att den äntligen kommer till Sverige. Hallå? Lite efter heller? Den har funnits ett tag i Uppsala, retards :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0