Just because I don't care doesn't mean I do...

Helgen bestod av mycket läxor och en del scouter, mamma hade även försenat kalas typ. Blev några bullar och goda kakor :)
I måndags när jag kom till skolan fick jag reda på att jag och Lovisa hade gissat rätt på vem männsikan som sprang ut på planen under friskolekampen var, snacka om att han skämde ut sig.
Dagen rullade på och jag tog bussen hem vid tio i ett, då träffade jag finaste rasmusen på bussen :) det var ett tag sen. När jag kom hem fortsatte jag att skriva på mitt svenskatal och det blev klart, läste även en hel del i engelska boken.
I dag då, tisdag. Började jag dagen med matte, sen blev det film på naturkunskapen. Flera i klassen somnade och alla var sjukt trötta efter, sen blev det företagsekonomi. Helena snackade lite och sen fick man gå hem om man ville, jag och Lovisa satt dock kvar och gjorde det vi kunde på uppgiften och sen fick vi även hjälp med deras matte. Därefter blev det lunch innan vi gick lite på stan, när Lovisa sedan drog till tåget tog jag mig upp till skolan igen. Satt och pratade med Wille och lite med Gabbe innan det blev matte igen. Fick på matten tillbaka mitt omprov, och jag hade inget fel :) nu är det bara att repetera och komma ihåg till nationella proven i maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0