Everything is edible, some things are only edible once

Onsdagen börjades med en lång föreläsning om blandannat företagens sociala ansvar i samhället och hållbarutveckling, dagen fortsatte sedan med en håla på tre och en halv timme. Gjorde lite läxor men tränade mest inför nationella provet, och gjorde mig mer nervös än vad jag redan var -.- Men talet gick väl sådär, sen tog jag bussen hem vid fem.
*
Torsdagen börjades med företagsekonomi och lite snack om det vi gjorde på onsdagen, sedan blev svenska och vi gick igenom massa saker inför nationella del B och C. Därefter käkade jag lunch med Lovisa innan vi satte oss i ett grupprum och arbetade med ekonomi-inlämningsuppgiften. Jag blev halv klar med den innan vi började sista lektionen som var naturkunskap. Sen åkte jag hem, käkade och vilade lite innan jag begav mig in till Sysslomansgatan 8 för att gå på handledarkursen, träffade en gammal klasskompis där, Smauel. han kände igen mig, även fast det var typ fem-sex år sedan vi gick i samma klass, det var då lite skoj ;)
*
Idag då fredag började jag klockan åtta, så det var bara att ställa väckarklockan på tio i sex och gå upp när den ringde -.-
Började skoldagen med naturkunskap och fortsatte sedan med företagsekonomi. Därefter blev det lunch med fina Lovisa, träffade även Wille som jag gör istortsätt varje dag numera :p Sen tog jag bussen hem innan jag satte mig framför datorn och gjorde lite läxor, efter maten tog jag även fram keyboardet och lärde mig en bit på One Thing - One Direction det var ju typ sjukt länge sen jag spelade så. Målade även naglarna på min syster innan hon drog iväg på disco.
Fick även reda på att Westlife har splittrats :'( men att de kommer ha en avskedstour i sommar för att fansen ska kunna säga hejdå till bandet. Mitt hjärta är då lite trasigt just nu, har istortsätt lyssnat på Westlife hela livet. Minns att jag hörde en låt när jag var liten som jag älskade, sen när man blev äldre hörde jag den igen och yttligare några år senare tog jag reda på vem som sjöng den. Sen dess har jag väll alltid gillat Westlife...
Jag och engelska/irländska pojkband verkar visst va en bra kombo. Än finns ju 1D kvar :) hoppas det går vägen för dem och att de fyra Westlife snubbarna inte ångrar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0