Being Nice To Someone You Don't Like Doesn't Mean You're Fake, It Means You Are Mature Enough To Tolerate Your Dislike Towards Them

 
 
Veckan har rullat på och jag har haft en hel del för mig ;) I måndags så fortsatte jag jobba på vedboden innan det blev middag, sedan gick jag till bussen för att möta upp en kompis som skulle sova över :) Anneli och Elvin hade även hunnit komma hem till oss den stunden jag var borta, det blev iaf lite SimCity spelande och sedan två filmer innan vi gick och lag oss vid tre tiden. 
På tisdagen klev vi upp runt två för att käka frukost och göra oss i ordning, när min kompis hade åkt hem satt jag framför tv:n och tittade på tribe. På kvällen började jag titta på en ny film, orkade dock inte se hela. Och innan jag somnade laddade jag ner det nya "inne-spelet" Song Pop, as roligt är det faktiskt ;)
 
Onsdag
Gjorde det sista av mitt på vedboden, måste nu hjälpa syster innan vi kan börja måla. När jag var klar gick jag in och tittade på mera Tribe och nördade verkligen Song Pop, sedan gjorde jag mig i ordning och lag mig ganska tidigt...
Torsdag
Hadde stält klockan på väckning vid halv sju, men vaknade kvart i sex så jag gick upp redan då. Gjorde mig i ordning, käkade frukost, tittade på Tribe och spelade Song Pop innan jag knatade bort till bussen. Kom till skolan 8.10, pratade lite med lärarna och såg några ettor innan några andra elever kom. Till slut kom äntligen fina Lovisa :) vår lektion med Helena drog igång, fick schemat och gick igenom lite annat. Efter en halvtimme fick vi sluta, alltså en timme tidigare än planerat. Jag och Lovisa gixk runt och letade efter skrivblock och kalendrar, jag fick iaf med mig en kalender hem och Lovisa ingert alls :P
Sedan käkade vi lunch på Norrlandsporten innan vi sa hejdå och jag tog bussen hem till Calle. Vi snackade och såg filmerna 21 Jump Street och Trolljägaren. Den sista filmen är något att rekomendera, och ja, den är norsk ;) När jag sedan kom hem gjorde jag i ordning mat och förberedde inför skolan nästa dag.
 
Fredag
Gick vid 5.50, käkade frukost, gjorde mig i ordning, spelade Song Pop och sen gick jag bort till bussen. kom till skolan och protkoden funkade inte, Petra kom precis efter mig så vi sdtod där och pratadelite innan Holm kom på sin cykel och öppnade. Satt på MP-ytan och väntade tll lektionen började, det blev privatjuridik med CH, han verkar fett skön ;) Sen blev det samhällskunskap med Gita, den kursen verkar bli ganska tung i år också :( Vi körde en namnlek för att Gita skulle försöka lära sig våra namn, skulle säga va vi heter och något vi gillar. Och när det var Jespers tur sa han "Jag gillar Jesper" hela klassen brast då ut i skratt, det var nog en av de roligaste sakerna under dagen.
Sen kom Helena och Staffan och "hämtade" oss för att äta gemensam lunch ist för att ha coachtid, efter lunchen gick jag och Lovisa in på HM innan vi gick upp till skolan och satte oss på altanen. Tio i tolv drog svenskan igång, i år har vi svenska med Sebastian. En riktigt rolig filur det där, vi fick även sluta lite tidigare ;) 
När jag kom hem tittade jag på sista avsnittet av The Tribe :( Nu ska jag packa lite för att senare ikväll bär det av till Siggis och husvagnen! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0