Don't feel sorry if you failed when you tried ur best

Onsdag
Dagen började med frukost framför Ensam Mamma söker, en mamma från Uppsala var faktiskt med. Och en av killarna hos en annan tjej såg riktigt bra ut :p 
Begav mig iaf in till stan för att möta upp Lovisa på statiionen innan vi gick till Norrlands för att käka lunch, på väg  till skolan gick vi med Mackan (läraren) och pratade lite om sommarlovet. Första lektionen blev privatjuridik, där vi bl.a. fick lära oss att slå upp saker i den blåa lagboken. Det var dock lite klurigt, jag och Lovisa hade även hittat rätt fast vi inte förstod det, så vi letade vidare... När den lektionen tog slut packade jag ihop mina saker och gick upp till ett grupprum på plan 3, resten av klassen hade matte medans jag hade håltimme. Passade dock på att göra de läxor vi hade under den tiden ;) Och dagen avslutades sedan med företagsekonomi, där Staffan snackade väldigt snabbt, vilket gjorde att vi fick sluta tidigare ;) Jag gick då upp till akademiska för att ta bussen därifrån, missade nämligen bussen precis innan.
När jag kom hem gjorde jag i ordning mat, sedan blev det robinson på tvn innan vi ringde upp mamma.
 
Torsdag
När jag hade gjort mig i ordning och så tog jag bussen in till sationen för att träffa Lovisa, sedan gick vi till Norrlands för att käka. Var även in på toan där, grymt fräscha ;) Gick sedan upp till skolan där vi började med tyska, gick rätt så snabbt. Men det var jobbigt att tänka, man hade ju typ glömt bort allt under sommaren... Efter tyskan blev det företagsekonomi med Staffan, vi gick gå ut och göra marknadsundersökningar. Min grupp kom fram till att majoriteten av de vi frågade handlade matvaror 2 gånger i veckan, på ICA. Jag och Lovisa frågade en ung kille som såg riktigt bra ut, men vi förväntade oss inte att han skulle svara "Är inte så säker, har inget eget hushåll":p det var så kul, just hans ordval iaf :P Efter den lektionen blev det engelska, inget intressant hände. Första dagen i skolan utan håltimme :)
På stationen träffade jag sedan Emelie och vi tog bussen hem tillsammans, när jag kom hem fick jag hjälpa Linneas kompis som fastnat med en rundborste i håret... Efter mycket om och men fick mamma tillslut ut det ;) Har även dammsugit rummet inför i morrn, men nu blir det robinson innan jag tar kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0