I once had a life then some idiot came and told me to make a facebook

Tisdag
Gick upp vid hlav sju tiden, då befann sig lilla David äntligen på svensk mark igen :) Gjorde mig i ordning innan jag åkte in till skolan med hal åtta-bussen, dör att vid halv nio började den teoretiska idrottslektionen. 10.40 ungefär tog den lektionen slut, så jag och Lovisa gick upp på plan 3 och satte i ett grupprum med varsin dator som inte hade Flash Player?! Vilket var ganska frustrerande eftersom vi då inte kunde göra ett piss :( Så där satt vi och tittade facebook, strax efter elva hade vi ledsnat på det så då lämnade vi skolan för att utföra några ärenden. Sen gick vi omkring i lite affärer för att få tiden att gå. Runt kvart i tolv gick vi till Norlands Nationen för att käka lunch, som var någon lax och pasta ihop rörd med något. Såg inte jättegott ut, men däremot smakade det mycket godare :)
 
På väg från Norlands får jag syn på Ida och hon får syn på mig, så mellan ån och stora torget springer vi rätt ut i vägen (där bussarna kör) och kramas. Vi pratade inte så länge eftersom hon höll på med något med sin klass typ, så jag och Lovisa gick upp till skolan där vi satte oss och väntade på tyska lektionen. I år blir vi 9 pers som läser tyska, rätt nice med sådan liten klass ;) Dock fick vi läxa som skulle göras till tisdag, lära sig typ 20 meningar utantill?! Och inte nog med det, vi blev släppta sent så vi kom sent till engelska lektionen...
 
Luftkonditioneringen fungerade fortfarande inte så det var varmt och jobbigt i klassrummet. Skoldagen avslutades iaf med svenska som slutade 40 minuter tidigare ;) Jag och Tess tog sällskap till stationen, när hennes buss kom gick  jag till min där jag träffade Matilda :) Och sen kom även Emelie så jag slapp åka buss själv ;) Jag och Emelie snackade lite om hennes val och lite annat, vi hade ju en 20 minuters bussresa på oss och sen cirka 1 km gång.
När jag kom hem blev det middag innan jag började titta på filmen LOL, ingen konkret handling direkt. Men ganska bra film och Douglas Booth, som spelar en av huvudpersonerna, ser faktiskt riktigt bra ut :P och hans röst, mumma. Och med en gitarr i handen, kan det bli mycket bättre? :P
När filmen tog slut så blev det dags för Robinson, blev även bullar och läsk till det ;) När robinson tog slut satt jag ett tag framför datorn innan jag gick och lag mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0