I'm not addicted to texting I'm addicted to the person that I am texting

 

Söndag den 29 Juli

Jag låg i sängen länge, gick upp vid halv tolv för att käka frukost. Sen låg jag i sängen ett tag till, snackade även med Ida i en halvtimme. Sedan satte jag mig framför datorn och packade upp, jag duschade innan middagen och sedan började jag och syster damma huset. När jag var klar packade jag och tittade sedan på lite Tribe innan jag gick och lag mig.

 

Måndag den 30 Juli

Klev upp för att käka frukost och packa in i bilen innan vi åkte in till stan, runt halv ett tiden lämnade vi Uppsala för att åka till stugan i Brekken, Norge. Vi käkade på Älvstoppet i Ljusdal och i Sveg gick vi in på Dollar. Jag tittade även på ett avsnitt av Pretty Little Liars i bilen, när vi kom fram till stugan vi åtta-halv nio tiden flyttade jag in i Snickarboa. Sedan käkade jag innan jag gick och lag mig runt elva.

 

Tisdag den 31 Juli

Vaknade vid tio tiden, men låg och läste till klockan var två. Då blev det frukost och jag hjälpte Linnea med hennes data spel, sedan gick jag ut i Snickarboa igen och lag mig i sängen. Vilket resulterade i att jag somnade, vaknade igen vid halv fem då jag gick in. Det blev fika innan vi satte oss i bilen och åkte till Funäsdalen i Sverige, blev då en hel del smsande från min sida. När vi kom hem blev det middag och sedan gick jag ut i Snickarboa för att titta lite på Tribe.

Onsdag, Torsdag & Fredag

Läste en massa böcker, närmare bestämt läste jag ut sju stycken ;) Spelade även lite The Sims 2 ;)

 

Lördag den 4 augusti

Klev upp vid halv nio-tiden för att käka frukost, göra mig i ordning och packa. Vid tio packade vi in oss i bilen och åkte till Funäsdalen där vi gick in på ICA för att köpa lite saker till resan, sen åkte vi typ 500 meter till bussen. Jag och pappa sa hejdå till Linnea, mamma, Lasse och Besta innan vi klev på bussen och resan hem började. På vägen så åkte vi förbi bl.a. Björnriket, det såg ganska kul ut där faktiskt. När vi var framme i Ljusdal var det lunchpaus på 50 minuter innan det var dags att kliva på bussen igen. I bussen så lyssnade jag på musik och tittade på ett avsnitt av Pretty Little Liars, när vi äntligen kom in till Uppsala sen så stannade bussen vid Willys på Björkgatan. Jag och pappa gick till busshållsplatsen vid donken för att vänta på bussen, min tanke var att vid den tiden en lördag borde det inte vara så mycket folk på bussen, tabbe. Det var ju öregrundsbussen vi skulle åka och det är sommarlov, en hel del 96 och massa andra folk som skulle till Öregrund... Jag träffade iaf finaste Carro på bussen och vi bestämde träff på tisdagen. När jag och pappa kom av bussen så gick vi den sista biten hem, väl hemma så öppnade vi dörrar och fönster för att få in luft. Pappa körde till Vallby för att köpa lite mjölk, fil och bröd. Sedan fikade vi på bullarna som vi köpte uppe i Funäsdalen. Pappa snackade med Moa och mamma medans jag var i mitt rum och packade upp lite och tittade på Tribe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0