The Shit You Hear About Me Might Be True. But Then Again, It Might Be As Fake As The Bitch Who Told You.

 
 
Dom senaste dagarna har jag inte gjort speciellt mycket, mesta dels spenderat ett X antal timmar framför datorn för att titta på The Tribe. För mig är den serien grym, komer ihåg när jag tittade på det vid 12-13 års åldern. Då förstod man inte allt vilket man upptäcker nu ;)
Sen har jag städat lite i mitt rum, kastat massa papper och börjat göra i ordning lite inför skolstarten. Ser jag fram emot det? Nah, jag vet inte jag. Det ska ju bli kul att träffa alla underbara människor i klassen, men det där med att inte ha så mycket fritid känns inte speciellt lockande. Därför ska jag se till i år att göra det jag ska göra och inte slösa massa onödigt tid framför datorn.
Men iaf, det var meningen att Carro skulle komma hit idag. Det blev inte av för att hon skulle åka och gratta sin kusin, så det får bli en annan dag. Det var även meningen att jag ska åka till Linnea i morrn, vilket inte heller blir av eftersom hon också skulle iväg... Jaja, whatever, jag har ju massa avsnitt av Tribe att kolla på :p
Har även försökt lägga upp bilder på en del av sakerna jag köpte i Ullared, blogg.se verkar inte vilja samarbeta när det gälelr den saken :(
Nej, nu ska jag flytta mig bort från datorn och bänka mig framför tv:n ist, där det blir bättre och större bild :) Den här sommarn kommer fortsätta med mitt The Tribe maraton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0