That awkward moment when you aren't sure if you should give someone a hug

Fredag
Efter skolan packade jag ihop och runt åtta tiden åkte vi in till stan för att plocka upp Moa och handla innan vi drog ut till Siggis :) Spenderade kvällen med Ida, Sebban, "lill"Jocke, Jocke och Nina. En trevlig kväll och jag lovade Jocke en sak som jag absolut inte kommer bryta ;)
 
Lördagen
Klev upp, käkade frukost och chillade ett tag innan jag gjorde mig i ordning och gick till Ida. Vi gick först en bit mot Östfora innan vi vände och drog ett varv runt sjön, en hel del tjejsnack ;) Runt fem-tiden gick jag hem för att vi skulle ha kräftskiva hemma. Det var jag, mamma, pappa, syster, Beckisen, Ange, Fracke, Annica, Moa, Moster, Anneli och hennes Jocke ;) Käkade och njöt, vid halv åtta sprang jag och Ange upp på toan. Hejjad då på Jocke som satt på fyrhjulingen som han skulle dra ner lite saker med till sjön ;) Sedan gick jag och Ange och diskade innan det blev ficka och lite kortspel ;)
Strax efter tio så bytte jag kläder och gick ner till sjön, en hel del tjat från Ida och tillåtelse av Ange att lämna henne eftersom hon inte ville följa med:( 
Väl nere vid hyddan blev det kramkalas med Ida, träffade lite nya människor, snackade massor med Axel och gjorde att vissa blev allt för oroliga :P Det var nämligen så att jag och Axel gick upp till Willys lillstuga ett tag själva efter en dryg timme kommer Willy, Ida och Pheko, Willy vart grymt orolig om det hade hänt något mellan mig och Axel eftersom David gillar mig o.s.v. Men såklart hade det ju inte hänt något, jag och Axel är bara grymt bra kompisar, mitt liv hade nog varit ganska tråkigt utan honom. Iaf, vid halv två, när dom kom upp och hämtade oss så var Ida tvungen att gå hem, men jag stannade kvar med dom andra. Snackade även lite med Karlsson och vi drog lite i Axel :P Det kändes som om attt Karlsson och jag skulle kunna vara vänner iaf, det var ju rätt nice ;) På slutet var vi 4 tjejer och 8 killar... Några av oss gick upp till Willys stugor igen. Jag, Axel och Willy låg ett tag i lillstugan och snackade innan Willy drog till dom andra, jag och Axel gick då till campingen igen där vi sa godnatt vid tre tiden. Axel gick till Jonas och jag gick hem och lag mig ;)
 
Söndag
Hände inte speciellt mycket, jag käkade frukost och softade framför tvn innan jag gjorde mig i ordning. Jag och Linnea var iväg och diskade och sen packade vi ihop innan vi åkte in till stan för att käka på MAX :) och sedan bar det av hemåt. När jag kom hem packade jag upp det lilla och gjorde i ordning inför skolan på måndagen.
 
 
Måndag
Jag började egentligen 13.50. Men skulle på möte om matte intensiven vid 12.30, så när det var klart gick jag ner till min klass som hade matte. Fick då även göra diagnosen som dom gjorde, vet dock inte hur det gick :s Efter det blev det iaf samhällskunskap, källkritik och sånt. Inte direkt världens roligaste grejer... Vi fick sluta en kvart tidigare, då vi fick en längre rast ;) Sen blev privatjuridik med CH, han är stört skön. Vi fick ut våra böcker och lärde oss lite mera, gick även på en PP längs ån, upp till stora torget och sen tillbaka till skolan längs gågatan :P
CH skulle iväg på ett möte som gjorde att vi fick sluta 20 minuter tidigare och jag hann då med en buss tidiare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0