When it was so right, it suddenly went completely wrong

Fredag
Mötte upp Lovisa på statinon vid tio i elva, vi gick till Norrlands för att käka. Sedan njöt vi av solen utomhus innan vi drog upp till skolan och satte oss i en av sofforna på MP-ytan, efter ett tag kom Camilla och hennes syster med tårtor och cider :) Så på första lektionen fikade vi på det och mös med Camilla, kan ju säga att hon kommer bli saknad medans hon är i London ;)
Efter coachtiden så blev det samhällskunskap, vi fick en bordsplacering... Sitter längst bak, men sitter iaf med Moa och Sara. Vi fortsatte jobba om källkritik och fick sammanfatta det med egna ord för att vi skulle försåt och komma ihåg vad det betydde. På svenskan gick vi till biblioteket för att låna böcker, jag och Lovisa hittade inte den vi skulle ha så vi lånade en annan. Men blir nog så att vi byter bok så fort dom får in den vi ville ha :P
Vi fåck gå när vi va klara och då slutade den lektionen helt enkelt, sen blev det fruktdags för mig och Lovisa innan privatjuridiken. Vi hade vikarie som i början verkade väldigt konstig, men det visade sig att han inte va det alls ;) Vi gick på en PP till domkyrkan, där vi vikarien berättade att Breivik hade dömts till 21 år i fängelse och där efter i förvar. Norge har nämligen inte livstid i fängelse.
Min klass
 
Vid fyra fick vi sluta och jag gick till stationen, där träffade jag Josse och vi åkte bussen tsm ;) när jag kom hem blev det en sanbb dusch innan jag gjorde mig i ordning och gick till bussen för att möta Carro :) Vi snackade massa och käkade innan vi gick till bussen för att möta upp David, sen blev det film i väntan på Axel. Vi började med filmen The Reef och efter den blev det Kill Bill 2, Axel hade fortfarande inte kommit då. Vid halv nio tiden sa jag att jag hade en känsla av att Axel skulle dissa oss. Efter det drog vi igång med filmen Fritt Vilt och sen Amercian Pie - The band camp (?) Vi fick iaf reda på att Axel var i stan med resten av "siggisgänget" och vi förstod då att han inte skulle komma... Vi avslutade kvällen med filmen He's the girl
 
Lördag
Vi käkade frukost vid tolvtiden och efter att alla hade åkte hem blev det dags att städa i mitt rum igen... Drog ett varv med dammsugarn, plockade undan madrassen, bort med glasen, skräpet och chipsen. Sen segade jag som bara den resten av dagen, på kvällen tittade jag klart på filmen Vicky Cristina Barcelona, en film jag VERKLIGEN INTE rekomenderar. Om man läser på baksidan verkar den ganska bra, men den är helt värdelös :(
 
Söndag
Vaknade vid kvart i elva då jag gick upp och käkade frukost, vid halv tolv sa jag hejdå till mamma för att hon skulle åka till Danmark. Sen hon har åkt har jag rensat ur kläder från min sommarlåda och bara chillat framför datorn, har även hjälpt syster att sätta upp en affisch på grabbarna i One Direction. Dom är ju bland de snyggaste killarna i världen :) Vad händer senare idag då? Ingen planerat, det regnar ute och har gjort det större delen av dagen :( men det blir iaf as god mat till middag idag, min favorit, chilligryta med lövbiff och pasta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0