Forgive, but never forget

Var ett tag sen jag skrev, har hänt en del sen sist.
Snön kom till Uppsala och det blev kaos, vilket gjorde att inga bussar gick. Varken regionsbussar eller stadsbussar, jag var ju i stan så jag spenderade tiden i skolan fram till halv fyra då jag gick till royal för att gå på bio. Såg filmen Ett bröllop i Italien, riktigt fin. Och Micky Skeel är ju riktigt snygg, lite ögongodis sitter aldrig fel. Inte när det är danskt heller :P
Efter att jag sett den filmen fick jag lite funderingar kring titeln, orginal titeln är nämligen Den skaldede frisør, och på svenska Ett bröllop i Italien och på engelska heter den Love is all you need, är det bara jag som inte ser den röda tråden?
 
 
Vad har jag mer haft för mig då? Jo, massa skolgrejer. Var faktiskt hemma i torsdags p.g.a. snön och att bussarna var inställda, men i fredags blev det skola igen. Blev mera av Romeo och Julia tittande på svenskan, Leonardo Dicaprio var ju rätt så snygg då ;)
Har även varit och sett den sista twilight filmen, nämligen Breaking Dawn part 2, Kristen Stewart är inte en jättebra skådespelare, men det här är den filmen hon spelar bäst i om man jämför med de andra twilight filmerna.
 
Sen har jag även chillat hemma, med en hel helg (fredag-söndag) utan att göra några läxor. Det var väl behövligt kan jag säga. Har också njutit av the lads och JBs musik ;)
 
Vissa vänner är här för att stanna, andra är här för att svika så du lär dig att du inte kan lita på vem som helst. Det är förjävligt, det är det, men en dag hittar du den enda äkta vännen som inte kommer svika dig. Some ppl are just idiots and mostly every boy are douchbags, that's the lesson I've learned for this time.
 
Det är tung att veta att det man sag till sina "vänner" inte betyde ett skit, men det är bättre att få reda på det nu innan det går längre tid och man blir helt förstörd.
 
Kände att jag bara behövde skriva av mig ordentligt och säga vad jag tycker, det hjälper inte jämt med att bara sitta och skriva annat, ibland behöver man skriva dom exakta orden. 
Thank God for the Music, what would I do without it. What would I do without the lads, the beautiful and honestly boys in the best boyband in the 21 century <3 #DirectionerForLife

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0