Alcoholism is the only disease that tries to convince you that you don't have it

*
Min alla hjärtans dag spenderades med fem av världesn bästa grabbar(Alltså deras musik) :P
Jag var in och luktade på parfymen Someday, den luktade typ sjukt gott ;)
*
Veckan rullade på typ, gjorde massa läxor.
I torsdags träffade jag Carro på bussen, så jag följde med henne till kunskapsgymnasiet. Varför valde jag inte det ist för, undrade jag just då. Men när jag väl kom tillbaka till min skola insåg jag att jag inte kunde hamnat i en bättre klass, gillar alla fiiiina männiksor där;)
När skolan var slut segade jag och Lovisa runt lite på stan, vi var bland annat in på House hold, spelhörnan ägde ju. Fanns riktigt många spel som verkade roliga där;) Sen gick vi till Bowlaget och mötte upp massa andra människor där för att bowla ;) 18 tjejer och 2 killar:P Skoj hade vi ju ändå:)
Sen drog vi till pinocchio och käkade allihopa, en trevlig kväll med fina människor blev det :D
*
Idag då, fredag, så var det sista dagen i skolan innan lovet. Fick dock mera läxor att göra, men ska satsa på att göra klart allt i helgen så det kan bli lov på riktigt sen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0