Everybody is somebody else's weirdo

Som sagt då så skulle jag under lovet försöka bli av med ltie läxor. Blev inte riktigt så men men :P
Nu när skolan har dragit igång igen så har jag ju fått mera läxor men även blivit klar med en del :)Jag gör ett nytt försök på fredag att göra klart lite läxor innan jag ska plugga till naturprovet.
Skolan känns inte riktigt lika tung längre tack och lov, men det är fortfarande rätt kaos :P Har den här veckan fått bordsplaceringar på svenskan och engelskan, jag hamnade med trevliga personer (mitt bord och bordet bakom).
Har även börjat titta på Big Brother, och är då ganska beroende av det nu. Finns dock de människor man stör sig på extremt mycket t.ex. Jessica och bloggHanna -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0