Exakt 7 år sen...

Idag är det exakt 7 år sen jag åkte hem från kungsberget efter en helg med Moster.
Det är exakt 7 år sen jag satte mig i en bil tillsammans med mamma och pappa för att åka upp till Besta och Mikkel.
Det är exakt 7 år sen vi krockade med den där dumma älgen mitt i natten.
Det är exakt 7 år sen jag hade den där leksaken jag var så stolt över, men aldrig hann visa dig.
Det är exakt 7 år sen du tog ditt sista andetag.
Det är exakt 7 år sen du lämnade oss alla bakom dig i sorg.
Men oavsett vad slutar jag aldrig älska dig, det är många minnen vi har, du och jag. Min idol, min förebild, min bästa vän, min morfar.
Du kommer alltid finnas här med mig Bess, tack för allt<3
Idag är det exakt 7 år sen jag åkte hem från kungsberget efter en helg med Moster.
Det är exakt 7 år sen jag satte mig i en bil tillsammans med mamma och pappa för att åka upp till Besta och Mikkel.
Det är exakt 7 år sen vi krockade med den där dumma älgen mitt i natten.
Det är exakt 7 år sen jag hade den där leksaken jag var så stolt över, men aldrig hann visa dig.
Det är exakt 7 år sen du tog ditt sista andetag.
Det är exakt 7 år sen du lämnade oss alla bakom dig i sorg.
Men oavsett vad slutar jag aldrig älska dig, det är många minnen vi har, du och jag.
Min idol, min förebild, min bästa vän, min morfar.
Du kommer alltid finnas här med mig Bess, tack för allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0