I've learned that no matter how much I care, some people are jsut assholes

¨
I helgen då, vad har jag hittat på?
Jo i fredags efter middagen så åkte vi till Ange och grattade henne för hon fyller år på måndag. Sen åkte vi hem och det blev en tidig kväll för mig för jag var så sjukt trött.
På lördagen vart det familjefrukost innan vi gjorde oss i ordning och åkte in till stan för att gå på lilla Olivias dop, sedan åkte vi till körvelgatan för att käka, fika och titta på Olivias presenter i lokalen typ. Därefter så åkte vi till bauhaus, IKEA å City gross innan vi åkte hem för att käka.
Efter maten skyndade jag mig hem till Gabbe, hade lovat att jag skulle dit. Så jag spenderade kvällen där med honom och Hugo, sen följde dom mig hem så jag slapp gå själv klockan tolv på natten ;) När jag kom hem så satte jag mg och tittade på Secret circel, avsnittet var väldigt bra :D sen gick jag och la mig för att sova.
¨
I morse så satte jag mig i soffan för att titta på Vampire diaries och sen One tree hill inann jag käkade frukost, resten av dagen spenderades med läxor. Efter att ha "ordbajsat" på engelska uppsatsen i några timmar så kom jag upp i 450 ord tillslut :) Nu ska jag läsa svenska boken och skriva en recension på den och sen titta på filmen Abduction och skriva en recension av den.
Det är bara en vecka kvar till lovet, fatta va skönt:) då ska jag inte göra ett piss, bara läsa massa böcker och slappa antar jag ;)
¨
Daniel Nordberg - Mange bjuder, cover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0