Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålmodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat

Uppdateringen är ganska sämst, men är en hel del i skolan.
'
'
Veckan har rullat på, inte med så mycket läxor den här veckan, vilket har varit skönt. I onsdags var det tredje lektionen i rad som jag hade rektorn som lärare på tyskan, vi fick titta på serien för en gångs skull. Var även i sunnersta backen på idrotten :P
Roligaste grejen idag var väl när vi hade hämtat datorer till natukunsakpen och jag slog upp datorn... Någon hade itne loggat ut sig själv och var fortfarande inne på facebook :P Iaf, det roliga var ju att jag känner människan som hade glömt att logga ut från skoldatorn;) Sen loggade jag iaf ut personen och in på min egna så jag kunde börja jobba med det vi skulle göra ;)
Nu blire middag innan jag ska göra läxor och sen sova tidigt! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0