De första dagarna i skolan

Jag var inte en av dom som började på måndag, men iaf på tisdagen hade jag en lektion som skulle hålla på i 40 minuter, men så var inte fallet. Den drog sig ut på 25 minuter innan vi fick slut, kände då att det var fett ovärt att åka för att ha coachtid när man inte änns fick dom nya schemana.
Men på onsdagen då så började dagen med en sam lektion som skulle varit 2 ½ timmar, den varade en knapp halvtimme. Vilket gjorde att det blev värsta dryga hålet innan nästa lektion skulle börja. Så jag och fina Lovisa lånade en dator och satte oss i ett grupprum där vi tittade på filmen "De tre musketörerna" han bara med ungefär halva innan vi lämnade tillbaka datorn och gick till våran nästa lektion vilket var tyska.
Efter tyskan blev det matteintesiv innan jag käkade lunch med Sofia och sedan tog bussen hem.
Torsdagen började med en lektion vid åtta (vilket var pain eftersom jag började 9 och typ 12 dom andra dagarna), det var iaf en engelska med eget arbete medans lärarn hade typ terminssamtal eller något sånt. Sen blev det teoretisk idrott, snack om HLR och L-ABC. Jag tycker dock att det borde ha hetat LL-ABC eftersom "L" stod för på livsfarligt läge och larma :P
Sen gick jag runt emd Tess och Jojjo typ tio minuter på HM innan vi drog till O'learys för att käka lunch innan jag tog bussen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0