Ein Hemd :D

I helgen hände det inte speciellt mycket då. På lördagen slappade jag, tittade på vampire diaries och secret circle innan vi åkte och grattade världens bästa gudmor :D
Sen på söndagen fortsatte jag att slappa typ halva dagen innan jag följde med min syster till gränby medans mamma skulle träna. Det blev en sjukt fin skjorta på mig :D
Sen idag måndag då åkte jag till skolan för att ha tyska, Kristoffer verkade lite mer seriöst än Ernst, men det blir nog bra ändå. Sen efter det skulle det ha blivit matteintensiv, men det blev krock med schemat så blev ingen matte. Istället gick jag och Sofia och käkade lunch och snackade lite. Därefter blev det coachtid, mest gnäll på Anders som vanligt då och lite grejer som borde ses över på schemat.
Sen blev det svenska, vi fick gå till stadsbiblioteket och låna en bok, jag valde "min typ brorsa" den verkar bra ;) Sen blev det engelska innan jag och Tess drog till BR för att köpa födelsedags present till hennes syrra (som fyller 18) sen sprang jag till bussen.
När jag kom hem blev det middag innan jag satte mig med tyskaläxan och nu är den klar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0