En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket - Nalle Puh

Var nu ett tag sen man skrev, men har haft det lite fullt upp :p
lördagen var jag först i Sunnerstabacken med scouterna mellan 10-13 då pappa kom och hämtade mig så jag kunde åka hem, duscha och göra mig i ordning innan vi åkte in till stan för att plocka upp Moa och åka vidare mot Gottsunda för att gratta Sussan.
Julia var där så jag var med henne hela tiden tills hon skulle åka hem, då fick jag "hänga" lite med dom vuxna ist :P Men det var väldigt trevligt iaf :)
-
söndagen vet jag inte riktigt vad jag gjorde, inte det jag skulle iaf för jag kände mig lite hängig.
-
måndagen låg jag hemma och var sjuk, läste ut svenskaboken så ska kanske försöka börja jobba med den läxan innan jag glömmer bort allt :P
-
Men jag tog mig iaf upp till skolan på tisdagen då jag hade en rolig naturlektion och en hyfsad rolig företagsekonomilektion ;) sedan blev det matte och vi fick en läxa som jag inte fattade ett piss av. Men fick fråga en i naturklassen om hjälp, för vi kommer få läsa i deras bok den här terminen :O
-
Idag onsdag började med att jag mötte upp Lovisa på stationen för att sedan gå mot UNT mediacenter (?) på vägen träffade vi Johanna S som inte hittade så hon följde med oss dit. Vi fick göra precis samma saker som när jag var där i åttan, men det var mycket roligare med den klassen jag går i nu :)
Vi fick göra framsidor till tidningar som en liten tävling, och min grupp vann!!:D det kändes riktigt bra faktiskt ;) Och speciellt när man hade ett födelsedagsbarn i sin grupp, så det blev ju typ en liten present till honom lr nått :P På eftermiddagen sen drog hela klassen till fyrishov badet för att simma :P det var riktigt nice faktist för att vi har sån härlig stämmning i klassen så var det inte ett dugg jobbigt psykist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0