Flera äckliga saker mixade tillsammans blir gott...

Tisdagen började med första företagsekonomi lektionen, det kändes riktigt nice faktistk. Vi fick sluta lite tidigare så det blev en lite längre lunchrast, då tog jag med mig Lovisa till Cubus och köpte en riktig "Johanna" tröja :D sedan strosade vi runt lite på stan innan vi tog oss upp till plan 3 igen för att ha matte. Jag och Camilla fick gå och fixa nio exemplar av första kapitlet från naturarnas 2C bok :/ Efter det blev det naturkunskap, vi fick våra böcker och snackade lite om universum, sen fick vi sluta 45 minuter tidigare för att lärarn vill ställa sig in hos klassen :P
Tröjan jag köpte på Cubus
^
Onsdagen började med fysträning på fyrishov vid halv nio på morgonen, jättenice eller hur? Sedan så käkade jag lunch med Sofia, Camilla och Johanna S :P Därefter blev det tyska, matteintensiv och efter matten så fick blev hela gruppen as arga för att schemat suger och att vi inte alls går långdagar längre. Så vi snackade väldigt snabbt med Lisa (hon som lägger schemat då) sen fick jag följa med in i personalrummet och förklara för henne lite mer, och tillslut så skulle hon titta fall hon kunde fixa till det så det blir som vårat förslag löd ist, vilket hon nästan är säker på att hon kunde fixa :D
Sen blev det engelska och sedan matte igen. Efter matten så skulle jag och Lovisa käka på max, men kön var typ enorm och det gick galet segt, så vi drog till donken ist. Där träffade vi några andra Jensen människor innan vi gick tillbaka till skolan och fixade inför öppethus. Öppet hus den här gången blev lite roligare än förra, fick några nya kompisar den här gången med :)  Efter öppet hus så fick jag skjuts av pappa hem.
^
I dag då, altså torsdag vaknade jag med en j*klig träningsvärk i magen, men tog mig till skolan för ett möte med rektonr och Filip. Det gick bra tror jag, nästa hela klassen var där, men alla kunde inte gå in och prata med rektonr och Filip. Men jag blev inskickad och det kändes bra att dom har lite tro på mig med :P sen blev det företgsekonomi, och jag och Camilla började på vårat arbete. Vi snacakde lite om vad olika saker innehåller, och jag säger att jag inte har stor lust att käka chiken nuggets på donken längre :/ blää. Träffade Wille i trappen och snackade lite med honom innan jag gick tillbaka till Isabell så vi kunde fortsätta jobba.
Sen blev det lunch innan det blev naturkunskap och sen avslutade jag med svenska. När jag slutade i skolan så träffade jag Matilda, vi var med varandra i ungefär två timmar och pratade om allt mellan himmel och jord innan hon tog bussen hem. Min buss var ju sen som vanligt då, när jag kom hem käkade jag middag och satte mig framför datorn för att chilla lite innan jag ska ta natten för idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0