There Are Seven Billion People In This World. Don't Let One Ruin Your Day

Lördag
På dagen var jag med Ida, Robin och Sebban. Mesta dels snack och lite bad, var även vid husvagnen för vi hade gäster som firade pappa. Och på kvällen så kom även Daniel. Idas familj och Johnsson var ute på flottarna så vi tog Daniels båt och rodde/paddlade dit ut, sedan badade vi där innan de skulle åka in igen. Sedan satt vi hos Robin och Daniel innan vi gick och spelade vollyboll med några från Litauen.
 
Söndag
Sov jag länge, klev upp vid halv två tiden. Käkade frukost innan Dadda, Peter, Alexander, Oliva och Moster för att fika och gratta pappa. Sedan gick jag till Ida och vi snackade lite, gick hem och packade innan vi åkte därifrån. På vägen hem käkade vi på Sibylla och sen kom Anneli och Elvin för att gratta pappa. Jag tittade på två avsnitt av Prett little liars innan jag gick och lag mig.
 
Måndag
Var jag inne hela dagen och tittade på The Tribe, nostalgi är det enda ordet som kan förklara den känslan.
 
Tisdag
Mera Tribe men var även ute och skrapade på vedbon. Såg klart hela säsong 1 av The Tribe ;)
 
Onsdag
Ännu mera skrapning av vedbon och började även titta på säsong 2 av The Tribe :)
 
Torsdag
Skrapning av vedbon, lite mera Tribe och på kvällen gick jag över till Gabbr och vi såg filmen Troja, jag gick dock hem innan filmen var slut för att jag var trött.
 
Fredag
Vart nästan helt klar med skrapningen av vedbon, har bara en liten bit kvar men pappa ska ta bort getingbot innan jag får göra klart det. Sedan har jag såklart tittat på ännu mera Tribe, ja det är beroendeframkallande :P Ska väl packa och åka ut till husvagnen efter att jag käkat pannkakor till middag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0