Behind My Smile There Is Everything You Will Never Understand

*
Fredag då, idag har jag packat inför lägret som jag inte är speciellt taggad på :/ Har även tömt kameran på bilder så att det får plats nya. I eftermiddag blir det kalas här eftersom min syster fyller hela 11 år, vilket gjorde att jag fick "äran" att dammsuga. Det sjuka är ju att det knappt syns, det är hundhår och torrfoder ÖVERALLT. Och försvinner gör det ju, men typ hälften ligger ju kvar på mattorna... Sen i morr kommer det ändå inte synas att jag har dammsugit, så meningslöst... Jag ska iaf inte skaffa hund, inte en som har mycket päls iaf :P
*
Snart blir det väl dags för mat och ge syster presenterna innan jag drar iväg på ett läger, som jag är ganska säker på att kommer bli hyfsat tufft p.g.a. massa minnen och så. Men det ska nog gå bra eftersom Linnéa ska dit :) Lägret slutar på tisdag, vilket gör att jag inte kommer uppdatera bloggen under dom här dagarna :P
Dock hade jag heller spenderat helgen i husvagnen :P men det blir på midsommar det, längtar sjukt mycket :P Trevlig helg på er folket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0