Sometimes a girl keeps going back to a guy who treats her like shit, not cause she's stupid. Becuse she's not ready to give up hope that maybe someday he will change...

 
 
 
Måndag
Vaknade av att det regnade. Det blev frukost vi elva tiden innan jag gick och lag mig i sängen igen, då jag sedan klev upp vid två-halv tre för att göra mig i ordning. Var i väg och diskade med pappsen innan vi åter igen satte oss i husvagnen framför tv och jag stt även uppe hos Moa ett tag så jag kunde snacka med Ida i fred, vi snackade i cirkus 30 minuter innan jag gick tillbaka hem igen. Det regnade istort sätt hela dagen så det blev inte mycket gjort, på kvällen kääkade jag och pappsen jordgubbar och glass samtidigt som vi började titta på filmen Knight and Day.
 
Tisdag
Gick upp vid tolv och käkade frukost. Chillade framför tv och tittade på Mannen som talar med hundar och Det okända, Moa kom ner och drack lite kaffe. Vi käkade lite jordgubbar och glass innan vi gick ut och spelade kubb sedan kom mamma ut och vi fortsatte spela kubb. Det blev även några omgångar mot Johnsson och dom innan middagen. Efter middagen så gick jag ut och spelade kubb med mig själv, fördelen med det är ju att man faktiskt vinner ;) Sedan blev det en omgång med pappa och Linnea, dom mot mig. Dom vann första omgången, sen började det dugga lite och då gick det jättebra för mig. Men efter yttligare ett tag började det regna ordentligt så då sprang dom in, så det blev inget mer spelande på mig då inte. När det gick så bra :p Åska och blixtra gjorde det också, snackade även en snabbis med Jocke innan jag gick och lag mig.
 
Onsdag
Vaknade vi tolvtiden, gick upp och käkade frukost runt halv ett tiden. Satt och tittade på det okända innan Moa kom, vi gick ut och spelade några omgångar kubb. Därefter blev det middag innan jag och Moa tog hand om disken, sen började vi packa ihop innan vi åkte hem.
När vi kom hem så la jag mig på sängen, bara för att njuta av känslan :p sedan satte jag mig framför datorn och chillade, när jag sedan tänkte gå och duscha blev det att jag började skypea med Ida och lite senare fick vi sällskap av Pehko. Hamnade i sängen vid halv två på natten.
 
Torsdag
Torsdag igen då, inte långt kvar till helg nu :) Dagen började med att väckar klockan ringde fem över tio, hoppade in i duschen och sedan blev det frukost innan jag, pappa och Linnea åkte in till stan på några ärenden. Var in på Hedins bil, deras nya lokal. Riktigt fräsch var det och det luktade nybil ;) När vi kom hem igen satte jag mig framför datorn, tittade på ett avsnitt av The secret life of the American teenager. Nyss var jag och fikade med familjen, några planer för resten av dagen? Ja. Boka biljetter, packa upp och ska nog ta tag i att fixa mina naglar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0