Ett farväl för alltid...

Måndagen började med att jag mötte upp Lovisa på stationen innan vi gick till stora torget för att ta bussen till stadsskogen där det skulle bli klasskamp. Från klassen var vi typ 13 pers av 28, så då var man ju riktigt lack på sin klass. Men det var ju sista dagen med treorna, ett farväl för alltid är rätt jobbigt.
Min klass kom iaf sist, när jag kom hem sen gjorde jag inte så mycket. Tittade på film, under helgen har jag sett 7 filmer :P
Det är klart att man kommer sakna vissa treor, iaf dom man lärde känna och aldrig kommer få träffa igen...
*
Tisdagen var jag ledig eftersom treorna tog studenten. Familjen åkte in till stan, botaniska trädgården, för att se när John "sprang ut". Hann då även säga grattis till Christoffer ;) Sedan bar det av hem till John där vi åt, fikade, snackade och hade det allmänt trevligt. Tror vi åkte hem vid tio på kvällen ungefär. När vi kom hem tittade jag lite på en film innan det blev sängen.
*
Onsdagen den 6 juni, Sveriges nationaldag. Inget som man firar direkt. Har inte gjort så mycket idag, tittat klart på filmen jag såg igår. Den var ganska ok, sen lekte jag lite med min "lilla bäbis" och har skrivit. Det är det jag har gjort idag i stortsätt, har även suttit ett tag på skype och snackad med Ida, Pehko och Joakim. Men nu ska jag stänga av datorn för att sedan lägga mig så man orkar upp i morrn.
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0