Every Little Smile can touch somebody's heart... No one is born happy, But all of us are born with the ability to create Happiness ♥

 
 
 
Fredag, midsommarafton.
Vaknade upp i husvagnen, blev frukost med familjen och filmen Alvin och gänget innan Moa och farfar kom ut. Satt och snackade med farfar uppe hos dom ett tag innan Anneli och Elvin kom, vi fikade och sedan blev det dags för mat. Sill, potatis, smörgåstårta, sallad, kyckling, entrecote, pommes, bea o.s.v. Riktig midsommarmat helt enkelt ;) Det blev  även en hel del kubb spelande i olika omgångar med Elvin, Linnea, Rebecca, Ange, Clara, Alicia, Emil och Anneli. På kvällen hade grannarna femkamp, det var rätt kul att se på. Blev en hel del undehållning när kläder skulle läggas ut på en linje :P Jag var även ner och badade med Elvin, Rebecca och Linnea innan jag hängde med Ange och Andreas innae hos Andreas. När Ange sedan åkte hem så gick jag till Ludde och var med honom, Sebban, Daniel och Robin. Gick och lag mig strax efter ett.
 
Lördag, midsommardagen, dagen då det firas i siggis.
Först blev det frukost med familjen, Anneli och Elvin. Sen började vi göra oss i ordning för att gå och dansa runt midsommarstången, dock var vi inte klara fören halv två, vilket gjorde att när vi kom fram till midsommarstången blev de precis klara :P Så inte blev det någon dans på oss alla då inte. Vi stannade kvar där ett tag och snackade med några, lilla Olivia är ju för söt säger jag bara. Efter ett tag blev det fika uppe hos Moa innan jag, Elvin, Linnea och Becca gick ner och badade. Farfar åkte hem innan det blev mat, så vi fick käka själva. Men det fanns ändå massa mat kvar.
Vid tio, halv elva tiden gick jag ner till hyddorna där det var massa folk. Bland annat, Jocke, Daniel, Robin, Sebban, Ludde, Willy, Karlsson, David, Axel, Jonas och några andra jag inte kände igen. Efter ett tag så fick vi reda på att en tjej hade druckit lite för mycket och åkte till sjukhuset med ambulans, ungefär samtidigt gick jag, David och Karlsson bort och satte oss på en grusväg och snackade. 
Senare på kvällen kom även Stoffe och Dennis ner, ännu lite senare var det några ännu äldre som kom ner. Jag och Axel gick upp och "nattade" Karlsson, han hade oxå fått i sig en hel del. Sedan sprang vi ner och hämtade allas väskor och gick förbi uppe hos Daniel och Robin så Sebban kunde få snacka med sin mamma som var ganska orolig för honom. Vi fick alla lite smått panik när vi inte hittade honom vid hyddorna först.
Uppe vid servicehuset träffade jag och Axel Jonas som var med två fjortis tjejer, dom var inte speciellt nyktra. Ena kände jag typ, hon var 16 och hennes kompis var 15. Lite mera påverkad, lite för ung för att vara så påverkad. Vi var med dom ett tag innan jag drog hem vid fyra, vet att min mor gick och lag sig vid kvart i sju och var sedan uppe igen vid elva-tolv tiden.
 
Söndag, först blev det frukost, därefter drog jag ner och badade innan jag gick upp och tvättade håret. Spelade lite DS med Elvin innan jag drog bort till Daniel och Robin. När jag sedan kom tillbaka var det matdags innan jag, Elvin och Linnea satte oss och började titta på Alvin och gänget 3, igen. Lilla Theodor är ju för söt, ska nog ta och gifta mig med den lilla krabaten.
Sedan plockade vi ihop och åkte hem. När vi väl var hemma passade jag på att packa med mig lite mer saker och skype med Ida en timma medans pappa meckade bil. När pappa var klar åkte vi in till stan och plockade upp Moa inna vi åkte ut till siggis igen :) Linnea gick och lag sig medans jag och pappa satt uppe ett tag och tittade på tv innan vi oxå tog kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0