If you have to choose between me and her, choose her. Because if you really loved me, there wouldn't be another choice...

 
 
Har inte haft så mycket att skriva om, därav ingen uppdatering. Men iaf, i tisdags packade jag upp resten och tittade på några avsnitt av The secret life of the American teenager, såg några avsnitt när första säsongen gick på tv för nått år sen. Så då bestämde jag mig för att börja från början ;)
Städade även lite i mitt rum, då jag letade efter massa grejer som kan säljas på loppis. Det fanns en del här kan man säga, och mer grejer kommer det finnas när jag tömmer mitt rum på riktigt :p
Sedan packade jag ihop lite kläder som jag skulle ta med ut till husvagnen. Mamma, syster och jag åkte nämligen dit en snabbis för att starta kylskåpen och lämna lite grejer, men såklart glömde jag väskan med kläderna hemma...
 
Onsdagen då, fortsatte att plocka lite i mitt rum innan jag var med Emelie. Var väl med henne mest hela dagen, vi snackade och tittade i spex-fotokatalogen från i år. Fanns ju en och annan man kände igen :p 
 
Idag då, torsdag, har jag fixat lite mer i mitt rum. Har blandannat lagt ner mina FRIDA tidningar i en plastlåda ist för en papperslåda. Nu går det att flytta runt på dem utan att lådan går sönder :p Sedan har jag även rensat ut lite kläder ur garderoben och stoppat in nya :p Var även ut och sprang en runda innan jag duschade, åt sedan middag och dammsög lite mer. Ska snart gå och dammsuga klart, men först ska jag låta nagellacket torka :p
 
Har även märkt att dom har gjort om blogg.se Det verkar som det har blivit lite bättre :)
Åker ut till husvagnen idag igen, vet inte när jag kommer hem. Men det får vi se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0