Life is all about moments of impact and how the change our lives forever

Fredag
I natt vid tolvtiden tittade jag på filmen Another cinderella story med Selena Gomez som huvudperson, tror nog jag har sett den förr... Men den var bra iaf.
Vaknade 9.40 idag, men gick inte upp fören 11.10. Då blev det en snabb frukost innan Dadda, Peter, Alexander och lilla Olivia kom hit. Hon är ju så sjukt söt lilla Olivia ;) Efter att de hade åkt satte jag mig vid datorn och tittade på filmen The Vow aka Älska mig igen. En fin film som är ganska rörande, dock hade jag allt för höga förväntningar på hur slutet skulle se ut, men det är väl bara för att man är van vid att allt blir perfekt i slutet av alla filmer.
 
  En film som rekomenderas
 
Ska snart hoppa in duschen innan det blir middag, blev inget fixande med naglarna igår så ska försöka hinna med det oxå innan vi drar ut till Siggis :) Måste även packa ihop lite innan vi drar, men jag längtar som bara den för ska träffa Ida som jag inte har träffat på några veckor nu.
Btw, igår var jag och klippte mig, sa aldrig det. Mitt hår känns nu mycket fräschare men kanske lite för kort, en sak är iaf säker, pappas korkskruvs-gener har visst tagit för sig :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0