People are people and sometimes we changes our minds, sometimes we makes mistakes. We are just humans and nobodys perfect.


*

*

Onsdagen börjades med en fin kärleksfilm, Wating for forever hette den. Sedan begav jag mig ut i solen för att njuta av solen, låg ut i två timmar. Utan att ha använt solskyddsfaktor, vilket resulterade i en lite lagom bränd Johanna :P Sedan gick jag in och tittade på ett avsnitt av Pretty little liars innan jag var ut och sprang då även lilla Lasse fick följa med. Sedan blev det skype ett tag innan jag somnade.

Torsdag, åkte in till Gränby med min syster. Handlade lite saker till mig själv, så som en kavaj, en ryggsäck, en skjorta och ett linne. Sedan handlade jag lite födelsedagspresenter till min syster eftersom hon fyller år i morrn, jag hoppas hon blir glad iaf :) Provade även "Snickers-glassen" för första gången, riktigt god var den faktiskt. När jag sedan kom hem blev det middag innan jag tittade på en sämst film. Nu ska jag packa inför i morrn, känner mig inte speciellt taggad på att dra iväg på läger när det ska regna i stort sätt varje dag -.-

Ryggsäcken:

Skjortan:

Och linnet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0